2011. december 21., szerda

Szeretetbefőtt...

Szerintem karácsonykor fogom megcsinálni. Az ötlet és a kivitelezés is nagyon egyszerű (most találtam ki). Én egész évben gyűjtöttem a 'virtuális világból' érkező ajándékokat, nyereményeket, cseréket... Tudjátok tényleg sok játékon nyertem. Amikor csomagot kaptam valakitől, akár ajándék, akár nyeremény -rendkívüli önfegyelmet tanúsítva- mindig először a levélkét olvastam el. Mert jól esett. És gondosan mindet el is tettem. Aztán jött ez a játék: http://www.facebook.com/madewithlove.hu Ismeritek? Még van esély nyerni! Sőt, a hatalmas fődíj is megnyerhető!!! Én is felajánlottam nyereményt. A villámjátékra úgy kell jelentkezni, hogy egy riportból leírni azt ami neked tetszett benne... És nem gondoltam volna, azt ami történt! Olyan véleményeket írtak!!!! És itt jött a szeretetbefőtt ötlete! Ez a 2011-es lesz az első évjáratom. Szóval, kinyomtatom a véleményeket, összeszedem a leveleiteket, esetleg megjegyzéseket... és mindet összehajtogatva beleteszem majd egy megfelelő méretű üvegbe. Felcímkézem, lezárom. És jövőre bármikor elővehetem majd, ha szükségem lesz rá. Már írtam biztosan, hogy mennyi erőt ad egy-egy kedves szó, gesztus... És így eltehetem bármikorra! Na. Befőzzünk lányok?! Csatlakozik valaki hozzám? Egyrészt, a kedves és szívből jövő jó szó mindenkinek jól esik - adjunk!!! Másrészt, megérdemeljük - örüljünk, ha kapunk! És nem tudhatjuk, mikor kell elővenni.... 
Majd jövök a képekkel, ha meglesz. 

9 megjegyzés:

Schnappy írta...

Hát ez szuper ötlet, nagyon kreatív vagy!:)

Timike írta...

Elgondolkodtató amit írtál, úgy látom nem csak én érzem azt, hogy annyi mindent kaptunk egymástól, nem csak kézzel fogható dolgokat, olyan érzéseim támadnak, sokszor, minta egy nagy baráti társaság lennék, akinek a tagjairól, ismeretlenül azért mégis tudok ezt, azt, melyik szint kedveli,melyik gyöngyöt hány gyereke van unokája, és ilyen apróságokat, de azokhoz akikhez ellátogatok, vagy akik benéznek hozzám, közel érzem magamhoz. A SZERETETBEFŐTT nagyszerű ötlet.

Susu írta...

Drága Marika!
Tegnap érkezett meg a nyereményem MrsSame-től, egy gyönyörű doboz és tudod mire használom?! A blogvilágból érkezett kedves leveket, üdvözlőkártyákat, stb. tárolom benne. :)
Került bele egy kis füzet is, mindenkinek a címével, akinél eddig vásároltam, nyertem vagy akivel cseréltem... Csak hogy kéznél legyen, amikor ihletet kapok egy-egy meglepetésajándék elkészítéséhez. ;)

Kati írta...

Kedves Marika, én is ugyanúgy tettem mint te, amikor ajándékom, vagy nyereményem érkezett mindig a vele lévő levelet olvastam el először, és én is eltettem mindeniket.

Ancsipancsi77 írta...

Kedves M ügynök! Ez a szeretetbefőtt zseniális ötlet! Bevallom, már a címétől könnybe lábadt a szemem... Meg is kellett állnom, mert vezetés közben kezdtem el olvasni a blogod, és már nem láttam a könnyektől.

Aztán jött az, amit a játékunkról írtál, és akkor már zokogtam... a kocsiban... fényes nappal... nagyon meghatott amit és ahogy írtál, és persze elég sok most a feszültség is bennem, így Karácsony előtt... Szóval, jó 5 percig bömböltem, aztán bementem a tárgyalásra, vigyorogva!

Az én szeretetbefőttes üvegem jócskán tele lett az idén, és ezt Neked is köszönhetem! Jövőre Veled újra szeretnék befőzni! Szeretettel, AM ügynök

Bebi írta...

Kedves Marika! Fantasztikus ötlet! Én néhány éve kaptam egy barátnőmtől egy kis csuprot, amire azt festette rá, hogy "Bebi önbecsülés csupra". Sok apró cetlit tett bele, amire sok-sok kedves üzenetet írt. Ha megvagyok zuhanva, akkor elő szoktam venni. Néhány cetli után már jobban is érzem magam!:-) A Te változatod is nagyon tetszik! A neve is zseniális! Már tudom is, hogy milyen üveget kap az én "Szeretetbefőttem"!

Amy's írta...

Marika ez fantasztikus otlet.Igazan tetszik.
Nem tudom ismered-e azt a meset amikor a kislany az apjanak egy ures dobozt csomagol be karacsonyra ami miatt az apja nagyon leszidja.
Aztan mondja neki a kislanya hogy az nem ures hanem tele van puszikkal tole es amikor szuksege van ra akkor eloveheti.
Ez a mese ugrott be nekem az otletedrol:)

Amy's írta...

A Box Full Of Kisses

The story goes that some time ago, a man punished his 3-year-old daughter for wasting a roll of gold wrapping paper. Money was tight. He became infuriated when the child tried to decorate a box to put under the Christmas tree.

Never the less, the little girl brought the gift to her father the next morning and said, "This is for you, Daddy."

He was embarrassed by his earlier overreaction, but his anger flared again when he found the box was empty. He yelled at her, "Don't you know when you give someone a present, there's supposed to be something inside it?"

The little girl looked up at him with tears in her eyes and said, "Oh, Daddy, it's not empty, I blew kisses into the box. All for you, Daddy."

The father was crushed. He put his arms around his little girl, and he begged for her forgiveness. It is told that the man kept that gold box by his bed for years and whenever he was discouraged, he would take out an imaginary kiss and remember the love of the child who had put it there.

In a very real sense, each of us have been given a gold container filled with unconditional love and kisses from our children, friends, family or God. There is no more precious possession anyone could hold.

horimarika írta...

Köszönöm Amy!!!!!!!!!! KÖSZÖNÖM!!!