2011. december 21., szerda

Ajándék Marikának (nekem:))


Ezeket a kincseket Levelibéka ( http://levelibekaekszerei.blogspot.com/ ) küldte nekem. Nagyon meghatódtam!!! Látjátok ezt a fülbevalót? Egy játékában lehetett nyerni. Nem nyertem ugyan, de emlékezett rá, hogy nekem ez nagyon tetszett. Mert olyan letisztult, szép és szeretem a hegyikristályt is. Csodálatos ez a fülbevaló: nagyon precíz munka! Az ékszereit amúgy is szeretem: sok ásványt használ. És a drótozás is elkezdett foglalkoztatni... Nagyon szépen köszönöm!!!! Büszke vagyok rá, hogy van ilyenem.

3 megjegyzés:

Schnappy írta...

Gratulálok, tényleg gyönyörű füli!:)

Alma írta...

Nemes gesztus.. és tényleg az igazi odafigyelésről szól. Örülj neki -hogy találkoztál ilyen EMBERREL. Levelibéka -gratula!

Kati írta...

Gyönyörű, viseld egészséggel, én nyertem Levelibékánál egy jáspis medált, már a postán van, alig várom, hogy megérkezzen:) Én is beleszerettem az ő ékszereibe:)