2011. december 12., hétfő

A Mikulás küldte!!!

Ezt tényleg a Mikulás küldte nekem. Mert jó kislány voltam és megérdemlem. :))) Már a címzésnél tudtam, mert egy manója írta. Aztán kibontottam és volt benne levél és a képen látható kincsek. Én rögtön a levelet kezdtem olvasni. A kicsi fiam pedig a többivel foglalkozott... Sajnos, nem rá figyeltem:) Boldogan mondta, hogy: kalamella!!! És már bent volt a szappanka a szájában. Kiköpte és közölte, hogy fújj, nem finom. Pedig jó az, csak nem enni kell. Kedves Mikulás, itt is köszönöm szépen, hogy megleptél! És jövőre is küldheted postán, mert nekünk nincs kéményünk. Hohohoho

4 megjegyzés:

Susu írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál! :)

Schnappy írta...

Hú ez igen, gyönyörű kincsek! Gratu!:)

Orsi írta...

Nem lehet elég korán megtanulni, hogy a látszat bizony néha csal:-))) Nagyon szépeket kaptál, biztos szépen kipucoltad a csizmádat:-)

Kati írta...

Nagyon szép ajándék:)