2011. december 21., szerda

Dóritól



Mindig jó ötlet Dóritól rendelni! Ő volt az első alkotó, akitől a Meskán vásároltam. Sőt, miatta regisztráltam. És cserélni vele is jó ötlet! Gyöngyből fűzött bogyókat küldtem neki. Dóri pedig ezzel a halom kinccsel lepett meg. Dóri blogja: http://sweetesthandmades.blogspot.com/2011/11/sosem-eleg.html  Elmondani sem tudom, hogy mennyire örültem. Csak nagyjából tudtam, hogy mit kapok. Végül is szeretem a meglepetéseket. Dóriban pedig megbízom... nagyon szeretem az üvegeit és a kerámiái különösen kedvesek nekem. Most pedig a kincsek között van olyan, amivel még találkoztok majd - a felhasználásukkal készült ékszereket a gyöngyös blogomban fogom megmutatni. Mert nagyon inspiráló!!! Ugye, hogy nagyon-nagyon.... KÖSZÖNÖM SZÉPEN! 

1 megjegyzés:

Schnappy írta...

Hú mennyi gyönyörű kincs! Irigykedem!:)