2010. november 14., vasárnap

Köszönöm csajok!

Ismét egy bejegyzés ételről, kép nélkül. No. Először is köszönöm a hugimnak a szülinapi ajándékom: egy formás jénai féle sütőtál. Ezt próbáltam ma ki ebédnél. Ami pedig benne sült, az a sógornőm villámreceptje: kecthup-os csirke. Azt hiszem, hallottam már róla. De még sose csináltam. Viszont mivel nagyfiam nem akar a suliban enni, itthon kell mindig valami újat kipróbálni. És Ildikó a héten csinált ilyent... A recept egyszerű: csirkehúst (én csak mellett) tisztítás után megtűzdelni fokhagymával. A tálba tenni és leönteni tejszín+ketchup keverékkel. Be a sütőbe. Először volt rajta fólia, később levettem. Háááát. Nagy sikert aratott és a husi valami isteni omlós lett! Szóval, köszi lányok! Sajnálom, hogy nem fotóztam... még szép is lett a fehét rízsre merve és ketchup csíkokkal megrajzolva, friss petrezselyemmel.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ne csináld, ahogy ecseteled a guszta kinézetéd, annál éhesebb leszek. :)) Boldog szülinapot, utólag is!

horimarika írta...

Köszönöm! De tényleg jó és szép is volt és főle egyszerű...