2010. november 30., kedd

Adventi naptár


Nekünk idén is a tavaly (vagy már azelőtt?!) barkácsolt naptárunk lesz. Bevált és megszerettük. Tulajdonképp ő egy szánkó, amit cipősdobozból alakítottam ki és gondosan karácsonyosra csomagoltam. Mikulás vigyáz rá... manók bolondoznak körülötte. A raktérben pedig elvileg egyesével becsomagolt édesség, meglepetéske van. Lefotóztam a matricát is, amit találtam és használni szoktam hozzá: sorszámok. Miután a mini csomagocskák készen vannak, ráragasztok egyet mindre és beszórni a szánkóba. Aztán minden nap megkeresni az aznapit... Így működött eddig. De most kicsikém túlságosan kíváncsi, főleg, ha valahonnan csoki jött már... Idén minden reggelre került bele meglepetés és csomagolni sem fogom, hisz mindkét fiamnak egy-egy darab.

1 megjegyzés:

Csipkerózsika írta...

Tetszik az ötlet,és szépen kivitelezted is:)