2010. június 29., kedd

A tasakos leves sehol sem az igazi...







Férjem hozta Taiwanról. Nagyon szeretem a kínai csípős-savanyú levest, azt ami az éttermekben is van. Néha annyira finom! Régebben lehetett valami paszta félét venni és sok friss zöldséggel isteni levest főztem belőle. Amióta nem találom, kísérletezgetek a levessel... Majd felteszem az eddigi legjobbat. De vissza a tasakhoz. Szóval, nálunk is ismert márkájú, ezért vette meg a drágám. Az elkészítést tippeltem: forró vízben elkeverni és főzni, ahogy a többi tasakost. Az eredmény külsőre nem is lett rossz. Viszont. Az illata, vagyis ez már szag volt... Képzeljetek el egy lovarda közepén lévő, egy hete érlelődő kelkáposzta főzeléket pörkölttel. Most túl finom voltam. Borzalmas volt! Az íze még annyira nem is, de az evésből nem tudom az orromat kihagyni!
Van még egy kipróbálásra váró kínai pasitól származó receptem. Karcsim személyesen kapta. Majd írom...

Nincsenek megjegyzések: