2010. június 19., szombat

Elszálltak a kék és a fehér lufik.....

Vagyis évzáró volt Matykó sulijában... vége a tanévnek. A lufik pedig tényleg repültek. Az a szokás, hogy a hetedikesek az évzáró vége felé megjelennek egy csomó kék és fehér lufival és minden ballagó nyolcadikos kap egyet. Aztán valami szép zenére kiballagnak és közben elengedik a lufikat. Amikor elsőben ezt láttam, nem voltam felkészülve.... egy számomra nagyon kedves dal (Over the rainbow) ment és arra vonultak ki. Én meg csak bámultam a levegőben szálló lufikat... és hááát kissé elérzékenyültem. Tudom ciki, de potyogtak a könnyeim. Ezt meg sem lehet magyarázni... Idén rutinosan hatalmas napszemüveggel védekeztem. De olyan béna szám volt, nem is sírtam.
Megkaptuk a bizonyítványt is. Tesi 4es, minden más 5ös lett Matyinak. Sőt, angolból és németből dícséretet is kapott. Nagyon büszke vagyok rá!!!! Mi is búcsúztunk a tanító nénitől. Hiszen már ötödikes lesz. Hamar elment ez a négy év. És szerencsések voltunk, mind a sulival, mind Klári nénivel!!!!
Most már leszek többször. Az június túl eseménydús és igen netszegény volt eddig!

1 megjegyzés:

Kertészék írta...

Katikánk is lufival ballagott, de nekik a hetedikesek a neveiket sorolták, és arra engedték el a náluk lévő lufit. A mi kis ballagónk lufija egészen Hollandiáig szállt. Borzalmas volt!