2009. augusztus 25., kedd

Ma is kicsit fura a nap...

Igen az. Reggel a vérnyomáscsökkentőt kólával vettem be. Hogy biztos legyen a dolog. Na, nem is igaz, nem kólával - hanem 'lájt' kólával. Aztán a nagyfiúk elmentek és kettesben maradtunk Sziszikémmel. És megint ledobott a net! Mostanában olyan sokszor történik ez. De ma először sikerült visszacsinálnom mindenféle telefonos segítség nélkül!! Nagyon büszke vagyok magamra. Aztán kiderült, hogy gázunk sincs. Persze, drágám elmondta hogyan kell. De azt azért már mégsem piszkáltam. Így máshogy oldottam meg az ebédet. Először kebab rendelésre gondoltam... De a kis buksik Üszögre nem hoznak. Komolyan nem értem! Közelebb vagyunk a belvároshoz, mint pl Urán. És közigazgatásilag is Pécs vagyunk. Csak úgy megjegyzem, most egy potenciális vevőt vesztettek... Várhatják, hogy bemegyek a boltjukba! Nembaj. Szerencsére az idő kellemes. Meleg van kis szellővel. Tényleg klassz. Úgyhogy most itt csücsülök és irogatok amíg Szilárd szunyikál. Ugyanis csináltam Karcsimnak meglepit. Le is fotóztam. Mindjárt jön az új bejegyzés....

Nincsenek megjegyzések: