2010. október 24., vasárnap

8033 db!!!


Nem akartam a kedves olvasókat tovább csigázni. Szóval, 8033 db rízsszem volt abban a zacsiban. És miért? Ismét Halloween buli volt a közösségi házban. A cukorka totót tavaly találtam ki. És hát ugyanazt, ugyanúgy mégsem illik. A játék lényege: zacskókba cukorkát, csokit tettem, megszámoltam, megsorszámoztam őket. Majd egy egyszerű totó szelvényt nyomtattam. Aki eltalálta, hogy mennyi, vagy a legközelebb volt hozzá, az megnyerte a cukrokat. A vezetőségi ülésen pedig viccből valaki javasolta, hogy idén rízsszemre tippeljünk. Én meg vicces vagyok.... Tehát megszámoltam. És tájékoztatok mindenkit, hogy a Riceland fehér gyorsrízs-expressz zacskóban 8033 db volt. Senki nem találta el pontosan. Pedig mindenki próbálkozott. A pillanatképen az asztalon, a tökvödör előtt vannak a zacskó cukorkák és a rízs, és néhány tippelő játékos. A háttérben pedig a mi szuper jósdánk! Folyton sor volt előtte. Jövőre sorszámot osztogatok...
Ja, a tippelésért pedig Amerikából származó Halloween édességet küldök! Évi, te csak 33-at tévedtél, a címedet tudom :))) És köszönöm, hogy benne voltatok rögtönzött kis játékomban!
Ui.: most vettem észre: Dóri is 10 %-ban talált!!! Most már mindenképp találkozunk!

2 megjegyzés:

Éva blogja :) írta...

De jó! Örülök nagyon! :)

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Jaj, miről maradtam le majdnem?? De jó, nem is gondoltam volna, hogy ilyen ügyes vagyok::))