2010. január 11., hétfő

EKF

Költözés nélkül fővárosi lakos lettem! Bizony! És nem is akármilyen fővárosi... Európa Kultúrális Fővárosának lakosa. Nagyon szép volt a megnyitó tegnap. Igaz, itthonról néztük, mert apust vártuk. De nagyon büszkén néztük. Örülök, hogy itt születtem, itt élek. Polgármesterünk folyamatosan mondogatja, hogy az EKF sikere nagyban függ a lakosság hozzállásától. Szerintem, ez a legbiztosabb pont az egészben! Rajtunk nem fog semmi múlni. A pécsiek igen büszke emberek. Hol laknak még tükék az országban?!
Hajrá Pécs!

3 megjegyzés:

Éva blogja :) írta...

Gratula az EKF címhez! A mi városunk is pályázott annak idején, de ti ügyesebbek voltatok. Vigyétek hírét kis hazánknak, s főleg városotoknak a nagyvilágba! :)

horimarika írta...

Köszönöm! Igyekszünk helytállni!!!

kinga írta...

Én is a TV-ben néztem, de szerintem egészen jó volt :)
A Széchenyi térre mondjuk ráfér, hogy újrarakják a követ, meg van 1-2 olyan dolog, ami nem kifejezetten tetszik, de ettől még igazán büszkék lehetünk! :)

Köszönöm, hogy meghívtál a játékba, de ezt a díjat egyszer megkaptam mástól is, itt megnézheted :)
http://cseresznyeslany.blogspot.com/2009/12/madaras-nyaklanc.html

Igaz, már akkor is csak hivatkoztam a korábban megírt 7 dologra :)))