2010. január 12., kedd

Egy éve történt...

Hajnalban felébredtem, fájt a hasam. Biztos a vacsi... Sétáltam egyet, visszabújtam és elaludtam. Majd megint felébredtem. Hülye zöldhagyma! Miért vacsizok tulajdonképpen?! Ittam egy pohár vizet és vissza az ágyikóba. Hamarosan ismét hasfájás. Soha többet nem eszek zöldhagymát! Aztán megint fájt és egyre jobban. És pontosan 8 percenként... ez nem a vacsi!!! Egy kis időbe beletelt, mire kapcsoltam!!! Itt az idő! Jön a baba! Hurrá! Ugrálás, fájás, zuhany, fájás, ugrálás, férj ébresztés, Matyi ébresztés, fájás és rohanás a kórházba. Doktorbácsi nagyon hamar kisegítette... és már meg is pillanthattam az én édes, aranyos, ennivaló fiamat! Szilárdom nagyon boldog szülinapot! És mindent kívánok neked, amit egy anya csak kívánhat!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

boldog szulinapot a Szilardnak!!!!

Domonkos írta...

Nagyon Boldog első szülinapot! Éljen az első torta!!!