2009. november 11., szerda

Születésnapom...

Volt egy kicsit szülinapom. Egész jól sikerült. Reggel PEszter barátnőm (2 db Eszter barátnőm van, így fogom megkülönböztetni őket. Mindkettőt imádom!!!!) telefonált: szia, kicsi vagy nagy? Válasz: nagy. Oks, szia. És letettük. Én egy nagy pohár hideg kólára gondoltam, hogy felrázódjak. Hát Eszter nem, de erről majd később. Aztán egy meglepi: öcsim telefonált Hollandiából és a hugim is beleszólt az éterbe. Olyan jó volt!!!!!! Boldog új évet és sok locsolót kívántak és elköszöntek. Aztán hamar megjelent PEszter. Pedig jó korán volt. Hozott ajándékot!!!!! Egy hatalmas (nagy vagy kicsi? hatalmas!)piros zomános fazekat és egy piros zomános tepsit... Pont amikre vágytam, anyunak és a nagymamimnak is ilyen van. Nagyon örültem. Aztán még volt meglepije: elvitt vásárolni. Az is nagyon jó volt. Egyébként még sok meglepit kaptam aznap. Köszönöm mindenkinek!!!! És akkor én is adok ajándékot: egy tippet. Az yvesrocher üzletbe érdemes benézni és törzsvásárlózódni. Minden évben küldenek a szülinapra kártyát, amivel ajándékot kapunk. A dmben szakácskönyvet kaptam ajándékba az összegyűjtött pontokért.

Egy bölcs idézet Jennifer Anistontól: minden akciót, kupont ki kell használni, amit csak lehet, hogy a megspórolt pénzt elkölthessük arra, amire muszály!!!

Nincsenek megjegyzések: