2009. szeptember 17., csütörtök

Hamupipőke

Hát, jól indult a napom... Kedvesem egy laza mozdulattal átrendezte a szobát, hogy a kisherceg nagyobb téren, szabadon mozoghasson. És tényleg jó volt. Mozgott is... Csak én nem voltam teljesen résen. Nem gondoltam komolyan, hogy kisemberkém már az asztal környékén is fel tud állni. Persze megkapaszkodni nem teljesen... de mégiscsak felállt. És következett a gyöngyfűzők rémálma! Az asztalon volt ugyanis a tervezőm, kiborítgatva rá a következő láncomhoz a gyöngyök: 3 féle delica, 2 féle kása és egyféle drop. Nem semmi mennyiség. És a kicsim ebbe kapaszkodott bele, amikor elbizonytalanodott. És elkezdett dőlni... és ilyenkor rendes anyukához illően természetesen a babus után nyúltam és őt kaptam el. A többi pedig!!!!! Na? Sikerült elképzelni? Mindenhol gyöngy!!! És ezek nagyon kicsikék. És drágák is. Viszont sikerült nem sírni. Erre büszke vagyok. Sőt, babust mosolyogva beraktam a ketrecbe. És elkezdtem... Ekkor csöngetett drága barátosném, hogy mehetnékje van. Akkor menjünk! Mindegy, nem?! Öltöztünk és indultunk. Kiváltottuk a Hipp babakaja ajándékcsomagot (tök jó!), vásárolgattam, mekit ettem (brrr, de rossz, viszont új doboz-poharam van), szóval,nagyon jó volt. Köszi Eszti!! És közben nem gondoltam arra, mi van itthon. De már végeztem!!! Mármint abbahagytam. A maradékot felporszívózom, de csak pár nap múlva. Hátha még találok. Érdekes viszont, hogy sokkal több féle gyöngyöt találtam! Szépeket. Csak a válogatás lesz még izgis...

Nincsenek megjegyzések: