2009. július 22., szerda

Hű, mit szereztem ma!

Nem is volt olyan nagy meleg, mint azt bereklámozták. Vagy csak én vagyok egyre alkalmazkodóbb?! A lényleg, hogy ma bejutottam a városba a pocaklakós barátnőmmel. Klassz volt. Megrendeltem a bébisitter-mama szolgálatot és gyerkőcök nélkül vásároltam. Konkrét listával mentem... Ugyanis sajnos bezár a kedvenc hobby boltom. Egyszerűen szerettem ott vásárolni. Dóri és a férje is irtó rendesek. És itt is szeretném megköszönni a sok segítséget és kincseket, amikhez náluk jutottam hozzá. Szóval, még utoljára tartottam kis bevásárlást. Rengeteg szépséget találtam mind a magam, mind a gyerkőcök (egyesületünk) részére. Már kezdtem is tervezni a kreatív foglalkozásokat... De a lényeg, hogy hozzájutottam valami nagyon izgishez: egy állvány. Egy egyszerű forgatható állvány. Olyan helyes kistasakokat szoktak rárakni. De én már telelógattam a gyöngyeimmel. Annyira nagyon örülök neki! Az összes ékszertárolási problémámat nem oldja meg, de javít a helyzeten és a kedvemen is! Szuper cucc...
Amúgy fellelkesedtem a nap folyamán és több kiló gipsz figurát, keretet, mécsestartót öntöttem. Egy csomó karácsonyit is. Remélem, a kölkök is annyira fogják élvezni a festést, mint én a gipsz-trutyizást. Az állványomat holnap lefotózom. Most pedig megetetem a kiscsókát és alvás! Szép álmokat!