2012. február 11., szombat

Kókuszolaj

 Hugitól származik ez a kincs. Köszi!  Eddig valahogy kimaradt az életemből. Elvileg kukorica pattogtatáshoz vették nekünk. Majd azt is kipróbálom :)  De ma bevetettem: ebben sült a csirkemell ebédre. Először komolyan mondom, mintha az a vajas kukorica lenne, olyan volt az illata a konyhának. A hús szuper lett. Aztán délután kis sajtos nasi készült, én abba is tettem belőle a vaj helyett. Ott is jól működött. De úgy komolyan, kedves olvasóim, használja valaki valamire? Van valami jó tippetek?  Mert a jótékony tulajdonságait már kezdtem olvasni, még bőrápolásra is használhatnám.

A sajtoskáim..... Ezek is szobahőmérsékleten párolognak:) 
Egészségedre Sanyi! 

3 megjegyzés:

Kati írta...

De jó hogy van Hugicánk igaz? Sokan használják már a kókuszolajat, főleg az egészséges táplálkozás hívei, ha jól tudom Pl. Barbi konyhájában is olvashatsz róla, az erdélyi blogokon Edónál láttam, én még nem használtam őszintén:)

Cimbilimbi írta...

Nyami-nyami, finom süti :) A kókuszolajat én pont bőrápolásra használom - a patikai hidratálóba szoktam csöppenteni kicsit, finomabb illata lesz a patikaszagú krémnek. Meg van natúrkozmetikum tusfürdőm is, nem szárad ki tőle a bőröm, viszont a kókuszolaj megbolondítja kicsit.

Schnappy írta...

Hát őszintén szólva én még nem is láttam ilyet, úgyhogy lövésem sincs mire használható!:)