2011. november 7., hétfő

Összegzés....

Már szinte minden címem megvan, pár hiányzik. Sok csomagocska is itt várja a sorsát. Kicsi türelmet kérek, mert közben picikém beteg lett, így nem megyek minden nap városba, postára. De igyekszem feladni és jelzem is majd.
Nagyon szeretném megköszönni a sok megjegyzést. A kedves szavakat, köszöntést. Jelentem: túléltem! Van élet 40 után is. Sőt, nem is változott semmi.
A játék kicsit fárasztóbb lett, mint gondoltam. De minden percét élveztem. Több új bloggert megismertem, aminek örülök. Bár, most sem nyugis korszak jön, azért igyekszem továbbra is látogatni régi és új ismerőseimet. Egyébként játék közben is változott a játék... végére annyi ötletem lett, hogy 10 év múlva sem lesz gond! :)))
Aztán végiggondoltam még valamit: duplájára nőtt az olvasóim száma! Ez felelősséget is jelent!!! Kicsit megrázom magam és írom a megjegyzéseket, ötleteket. Úgyis jön a karácsony, sütni, barkácsolni fogok... És néha rám jön, hogy csak úgy írjak a gondolatokról, amik itt bent laknak a fejemben! Remélem, visszajöttök még játék nélkül is. Én azon leszek, hogy érdemes legyen.
KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A RÉSZVÉTELT!!!

12 megjegyzés:

Susu írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok még egyszer. :)
Jó itt lenni, olvasni Téged, megcsodálni az alkotásaidat. :)

Kati írta...

Én is gratulálok mégegyszer a szülinapodhoz, köszönöm a játékot, és hogy nyerhettem is. Ahogy már írtam, játék nélkül is jövök látogatni hozzád:)

Ancsipancsi77 írta...

Drága Marika! Szerintem minden játékos nevében mondhatom, hogy igazán köszönjük, hogy így beavattál bennünket a szülinapi készülődésbe. És nem csak, hogy beavattál, de még meg is ajándékoztál... várjunk csak... itt valami nem stimmel! Hiszen Te vagy (voltál) az Ünnepelt! :) Tessék szépen kérni pár ajándékot tőlünk utólagosan! Például, tőlem mit szeretnél? ;) Megyek is és megnézem, hátha nyertem valami szépet!

Csilla írta...

Még egyszer, mi köszönjük, hogy játszhattunk! :) Részemről köszönöm a csodaszép láncot, és biztos is, hogy itt leszek gyakran. :)))

Schnappy írta...

Gyógyulj meg hamar, és mégegyszer köszönöm szépen a nyereményem, nagyon örülök neki!!:)

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm a sok-sok lehetőséget, és a nyereményemet is. A barátnőm nagyon fog örülni! :)

Isten éltessen sokáig!

Roza írta...

Marika, én személy szerint mindig igyekszem egy-egy hozzászólás erejéig megkeresni azokat a blogokat, akiket kedvencemnek jelöltem. Úgyhogy, biztosan befogok nézni Hozzád ezután is:) Jobbulást és nagyon boldog születésnapot kívánok.
Köszönöm a játékot, a nyereményemnek nagyon örülök!:)

Cimbilimbi írta...

Én köszönöm, hogy vagy, hogy blogolsz, és hogy játszhattam! (És hogy nyerhettem :))

inga írta...

Boldog szülinapot!
köszi a játékokat, jó volt izgulni hogy nyertem-e :)
a nyerteseknek meg gratulálok!

Timike írta...

MI is köszönünk neked mindent.

Csillus írta...

Boldog szülinapot!
Öröm nálad nézelődni, izgalmas játékot találtál ki!
Gratulálok mindenhez!!!!

Ildikó írta...

Boldog születésnapot kívánok Neked! Köszönöm, hogy játszhattam Veled, és maradok hűséges olvasód!