2011. június 16., csütörtök

Puszi...

A múlt héten felhívott egy kollégám. Nagyon örültem neki, jó volt kicsit beszélgetni vele. Viszont igen keményen rám pirított! Régóta nincs új bejegyzés... sajnos, igaza van. Valahogy mindig elmaradt. Ez nem túl rendes viselkedés egy bloggerinától! Sőt, már antiszociálisnak is nevezhető. Pedig mindenféle dolgok azért történnek. Hazajöttek kicsit öcsimék. Hurrá! Apunak szülinapi borgácsozás. Hurrá! Ma van pl a nyári szünet első napja. Hurrá! Tegnap bizonyítványosztás volt. Hurrá! Jó lett Matyinak, egy négyese van ,és angolból dícséretes lett. Hurrá! Aztán itt a jó idő, a sok zöldség, gyümölcs... elkezdtem télire tartalékolni. Ki tudja, jövőre lesz-e időm lekvárt főzni! De erről külön bejegyzés, mert még fotóztam is. Bizony.

Aztán mérgelődöm is sokat mostanában. A blogger miatt. Nemhogy más blogokban nem tudok kommentet írni, a sajátomban sem sikerül válaszolni. És nem tudok oldalsávban változtatni... Sokaknak van ilyen gondja. Szóval, senki se sértődjön meg, ha nem írok neki. Én lelkesen olvasok mindenkit!!!! És ha valaki véletlenül megoldást tudna a gondjaimra, csak jelezze. (a cookie-kat kitöröltem már)

Szép napot mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések: